Peperkoekenhuisje's Blog

Dolores, de gekke kunstenares op bezoek! 23/09/2016

Filed under: berichten — juf Mieke @ 19:22

Een kloddertje hierrrrr…. Een kloddertje daaaarrrrr

Een kloddertje op je buik… èn in je haar!

Oooh, halloooooo daar,  ik ben… Do-lo-res

Ik ben kunstenares

Soms doe ik een beetje gek

Maar ik voel me hier goed op mijn plek!

Haha kunst is funnnnn, kunst is wo-o-o-w!

Hola…  oeps… ik voel….ik voel hem… ik voel…  de flo-o-o-w…

Vi va verfpalet, ik heb iets voor jullie ….klaargezet!

Okeeeeeeee

Doen jullie binnenkort ook meeeeeeeeeee?

Hebben jullie een goed idee?

Komààn, gaan met die banaan! Laat je volledig gaan!

Pak je kwast en… zet je kunstwerk in onze kunstkast!

En vooral:

Niks ‘moet’, alles wat je voelt en doet is goed!

GENIET ervan jongedame, jongeheer!

Tot de volgende keer maar weer!

Toedeloeoeoeoeoe!

 

 

Geef een reactie

