Peperkoekenhuisje's Blog

Daaaaag lieve vriendjes! 29/06/2015

Filed under: berichten — juf Mieke @ 21:12

liefste vriendjes,

Als ik mocht, echt waar…

dan hield ik je nog een jaar!

Maar je bent hier nu klaar,

dus ja, ga nu maar…

Ik zal nog even zwaaien,

tot voorbij de poort.

Met heel veel geluk en het-ga-je-goed,

mijn allerlaatste toverwoord.

En zie ik je weer, dan zal ik denken,

fier en blij:

Dat was er toch mooi eentje van mij!

dikke kus en knuffel

juf Mieke

dikke knuffel

 

Geef een reactie

