Peperkoekenhuisje's Blog

dokter, mijn ballon is ziek! 09/10/2013

Filed under: berichten — juf Mieke @ 14:33

Dokter,

Mijn ballon is ziek!

Hij is zo dik en rond…

zijn hele buik zit vol met lucht!

Is dat niet ongezond?

 

Ik vind het ook wat zorgelijk…

Kijk die gespannen huid!

Hij ziet er nogal goed gevuld

een opgeblazen uit!

 

Heeft u misschien een beetje zalf?

al is het maar een likje?

 

Dat lijkt me niet genoeg mevrouw…

ik geef hem wel een … prikje!!

 

(Marianne Busser en Ron Schröder)

 

 

 

Geef een reactie

